fredag 13 april 2012

Flera möbler till salu!


Äntligen flera möbler ute till försäljning!
Jag hade lovat en kund att skicka ett mail då jag hade gjort  klart möblerna,
och de har stått klara i garaget flera dagar....Så fick jag ett nytt mail där hon undrade om det var något på G snart...! Hmm, då fick jag fart, så nu ligger alla tre möblerna för försäljning HÄR!



SÅLT!


SÅLT!


Nu är det snart soffan och tacos som väntar! GÖTT!!
Ha en fin fredagskväll alla duktiga blogg vänner!

Kram Irene

2 kommentarer:

  1. Roligt att du tittade in hos mig! Så fina saker du fixar och målar... önskar att jag hade rum för fler möbler... särskilt gamla äkta träskåp som är mycket charmigare än dagens. Det stora skåpet i ett tidigare inlägg kommer att bli tjusigt som vitt... ser framemot att se det färdigt! Ha en fin helg!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med det som sägs i första kommentaren den 13/4.Verkligen fina saker och möbler som du har! Ha en bra helg!

    SvaraRadera