torsdag 5 augusti 2010

Tallrikshylla blir ny!

De som har följt mej en stund vet att jag älskar "för och etter".
Jag har renoverat båda stora och små möbler i sommar, och tallrikshyllar finns det gott om på loppisar och second hand!
Det blir ju bara en sådan underbar förändring!

Denna tallrikshyllan var väldig enkel och liten, men det enkla kan också vara snyggt!

På översta hyllan står tre av mina äggkoppar i silver och nysilver/sölvplett som jag samlar på. Måste bara köpa de när jag hittar!

Ha en fin dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. hei på deg.
    så flott dette ble,er så gøy med før og etter bilder.
    skal si du har vært flittig i sommer.
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hei Irene!!!!!!!

    Hyllen er utolig fin.
    Du er,som jeg har sagt tidligere, veldig flink
    til å se hva som blir fint bare men litt maling.
    Ha en herlig torsdag.
    Klem Irene

    SvaraRadera
  3. Hvilke undre kan ikke noen strøk malin utrette - fin form på hyllen din!
    Hilde

    SvaraRadera
  4. Nydelig, du er flink! Elsker eggeglass i sølv, helt nydelig!

    SvaraRadera
  5. Hei Irene!!!

    Jeg er her idag også.
    Driver du å maler nye fine saker?
    Ha en flott dag.

    Klem Irene

    SvaraRadera