lördag 22 juni 2013

Renovering på gång!

Ja, här kommer lite bilder på en av möblerna i garaget. Det här är den ena delen av spegel byrån, där tidningen från 1003 var. 
Det är ju så tråkigt att jag är sååå dålig på att ta för och efter bilder. Skall verkligen bli bättre på det, det är ju så roligt att se förvandlingen!
Men spegel byrån är i iallafall på G!
Blir nog klar i veckan en gång! Återkommer med bilder! 
Jag har ju en del andra projekt också som genomgår förvandling samtidigt, så det tar lite tid! Men roligt är det!



Mina händer här på bilden under är inte en unik syn...(jo på jobbet ser jag inte så ut.....) men hemma för det mesta...

Kram och hej från mig :-)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se den ferdig! Når jeg maler, bruker jeg engangshansker som jeg kjøper på apoteket. Praktisk og renslig :)

    SvaraRadera
  2. Hi Irene,

    It looks like a creative day...you have made a good looking
    cabinet..it looks great to me.

    Warm Wishes,
    Eefie

    htt://whats-inaday.blogspot.nl

    It is my new blogadress

    SvaraRadera
  3. Den ser ut att bli jättefin och så roligt med tidningen! Vilka platsannonser!
    Mina händer ser ofta ut så där också. Inte lätt att bli ren på söndagskvällen innan man ska jobba.

    Kram Agneta

    SvaraRadera