torsdag 21 februari 2013

Del av köket

I dag bjuder jag på lite bilder från den ena delen av köket.
Vi har kök i två rum, öppningen på första bilden går in till själva köket. Det är inte ofta jag lägger ut bilder av hela rum, det blir ofta bara detaljer som fastnar på bilder här....Vet egentligen inte varför, men jag tror jag ser så mycket på bilden som borde ändras på, så jag har svårt för det...MEN i dag får ni se hur vi har det i den ena köks delen!



Detta rummet är nog det bästa vi har, här myser vi gungstolen framför brasan, äter och fikar.... och jag har mitt lilla "kontorshörn" här.




Sista bilden visar in till köksdelen från vardagsrummet.
Det var allt för i dag, önskar alla en fortsatt fin dag!
Krem Irene

1 kommentar:

  1. Hej!
    Åh du har så fint! bilderna är fina men jag som har varit hos dig vet att det ät ännu finare i verkligheten.
    Vill Bjuda in dig och nån vännina kanske till öppningen av Mia Maräng ! Det blir den 28/2 kl 18-21 med en del erbjudan och mat och dryck! Skulle vara jätte roligt om du kom.Annars kanske det kommer en annan dag du har lust att titta förbi...Vi finns i Jörlanda mittimot ica.
    Ha det så gott.kram

    SvaraRadera