lördag 29 december 2012

Enkel dukning på julafton

Men jag tyckte det blev fint!
Broderad hardangerduk från en gammal tant som sedan länge bor i himlen!
Alla ljusstakar, silverbestick, linne servetter och servett ringar, från secondhand.

Ljusen på tallrikarna var jag lite osäker på om skulle fungera,  men det fungerade alldeles utmärkt! Alla åt med ljusen tände under hela måltiden!



Men nu är snart denna julen över, och jag är sådan att jag tycker det är underbart att ta fram julen, MEN jag tycker det är mycket mera underbart att ta den bort!!
Det betyder att jag nu njuter "på sista versen" av denna julen!
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Irene

1 kommentar:

  1. Nydelig pyntet bord :-)Det er moro å pynte til Jul, men 13dag jul pakker jeg alt bort til neste jul. Det som er herlig å tenke på når julen er over er at nå går vi mot en ny hagesesong :-))) Ha en riktig fin lørdag. Klem

    SvaraRadera