lördag 13 oktober 2012

Nya nattduksbord

..fast inte till mig!

De blev klara i går och sålda i dag.....Och jag förstår det, för de blev mycket fina!
De var helt vitmålade, mycket fult och ojämnt målade av den som gjort det! (Jag köpte de på second hand)

Men jag hade en tanke om att slipa de, måla de och slipa de! Men när jag hade slipat de inför målning så tyckte jag att de blev såååå fina att jag kunde inte göra något mera!! Och att knopparna var original porslins knoppar gjorde inte saken sämre!
Och nu kommer en glad köpare (förhoppningsvis)!


Dagen skall fortsätta i garagen, har många fina möbler som skall fixas i dag!
God dag önskas dig!
Kram Irene

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Ååå så nydelige de er, kan tenke meg kjøper ble glad ja,
    Ønsker deg en din helg,
    Klem fra Sylvia. :)

    SvaraRadera
  2. Köparen blir absolut jätteglad! Å tror nog att du gjorde helt rätt som inte målade dom något mera för de ser såå fina ut! Det är så de ska se ut tycker jag :-)
    Ha en fin kväll
    kram Anneli

    SvaraRadera