fredag 7 september 2012

Ny TV bänk

Ja nu har jag fått in det i vardagsrummet!
Ett gammalt fult brunt skåp har förvandlats till en TV bänk efter min stil! (Mannen i huset blev nöjd också tror jag...)
Innan hade vi ett lååångt modernt TV skåp som var fint, men som inte passade in i vårat "second hand" hus..så jag har länge velat byta!






Känner på mig att detta blir bra!
Nu skall jag återgå till fångarna på fortet..enkel fredagsunderhållning.... innan Skavlan tar över!
Fortsatt fin kväll!
/Irene

2 kommentarer:

  1. Jättefint blev det! Vill också ha ett tv skåp men vi har TJOCK tv fortfarande!! Tror snart vi är dom enda på jorden som har det....
    Kramar från Nettan

    SvaraRadera
  2. Herregud vilken underbar! Precis en sådan som jag letat efter jättelänge! Lånade din bild på min blogg, hoppas att det är ok (länkade såklart). Tänk på mig ifall du vill göra dig av med den någon gång! :)

    SvaraRadera