tisdag 4 september 2012

Glassform

Ja, jag trodde det var en sockerkaks form! Men nej! Det var ju en glass form!
Nu blir det glass på gammaldags vis framöver!!
Hittade den på second hand i lördags, och jag köpte den ju för att den skulle vara fin att ha på köksbänken.....eller göra något helt annat med den en det som har med att baka att göra!
Jag gillar ju att använda saker till något annat en det som sakerna är tänkt till....




Inspirationen kom och köksbänken blev både ren, snyggt och ny!
Glass får det bli till helgen!
Kram Irene ;-)

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig kväll:)
    Utlottning hos mig...nu kan du vinna en av mina designade tegelpannor, kika gärna in och va med!
    Ha det gott!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Hei:) Den formen der kan du lage kjempefine lyslykter i:)

    SvaraRadera