torsdag 26 januari 2012

Vår i köksfönstret!

Ute är det väldigt kallt, men här inne så provar jag att få lite vårstämning!

Ja, det är ju tidigt, men snart så kommer jo våren på riktigt, och då vill man ju vara ute i trädgården så mycket det går, så jag passar på att njuta av den inne en stund!!


Nya krukor med  murgröna i, och det var ju inte dumt att det var 50% på alla krukor och gröna växter när jag kom dit...Det kallar jag bonus!!



Gammal fin bakform får vara kruka på bordet! Love it!



Sen är det ju så här att mörkret har ju inte släppt sitt grepp riktigt en, så det går en hel del värmeljus fortfarande!
I morgon skall jag ta samma kort när det är ljust ute, anar att det kan bli lite mera känsla i bilderna då!!

Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Irene

2 kommentarer:

  1. Hei vennen !! Sååååååå koslig !! klem mamma

    SvaraRadera
  2. What a pretty room, I love it! I love the lanterns, too. Hugs, Cindy

    SvaraRadera