onsdag 26 oktober 2011

Tenn

Nu i kväll fick jag ett "ryck" och städade lagret till butiken! Det var nödvändigt, och roligt att få lite ordning!
Alltid bra att ha lite koll på vart varorna ligger när det kommer in beställningar! Och beställningarna börjar komma in för fullt, och jag förstår att många vill vara tidigt ute med julklapparna!
Det känns sååå roligt att få ha en egen butik med både nya och gamla saker!
Väntar på nya varor från danska Krasilnikoff, och ser fram emot att få fylla på i butiken!

Här under ser ni tre gamla saker i svensk och norsk tenn som finns hos www.ireneshus.se


Nu får ni ha en riktig god natt, eller kanske god dag... (Beroende på när du läser inlägget...)

Kram

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! :) Fin butikk du har! Ha en fortsatt bra torsdagskveld :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fint det är med tenn!
    Vi himla gulligt av dig att erbjuda dig att köpa kantband :)
    Om det är inte är alltför mycket besvär för dig, så JA gärna!! (sen är ju kanske frågan vad det kostar då vill säga.... De band jag köpt förut har legat mellan 15 - 20 kronor meter, så är det inte alltför mycket dyrare så är det helt ok!) Jag skulle behöva ha sju meter. Du kan väl maila mig på handgjordadrommar@hotmail.se och tala om hur du vill ha betalt. Tack än en gång!
    Kram Marie

    SvaraRadera