fredag 30 september 2011

Tallrikshylla

Jag älskar tallrikshyllor, och här är en av de jag har hemma!
Extra roligt är det att jag har fått vara med att designa och få denna hyllan i produktion, och ut i handeln!
Det började med att jag köpte en hylla på en secondhand, och kände att det var så fantastiskt att hyllan inte hade en enda skruv, kunde skickas helt platt och tog liten plats i affärernas lager.
Jag ändrade lite på på hyllan, så som jag ville ha den, fick sedan kontakt med en fabrik som gör alla sina möbler och trä artiklar i björk, och de gjorde hyllan för mig.

Att hyllan är gjord i björk betyder att den tål lite mer för det är ett hårt träslag, än om den var gjord i furu som är ett mjukt träslag! (Det finns också sååå mycket "fejk" på marknaden som inte tål någon ting!)
Hyllan finns till salu i min butik www.ireneshus.se
Den finns i lackad vit, svart eller röd!


Det var allt för i dag, nu skall jag ut i solen och njuta! Har en ledig dag i dag, bara helt underbart!!

1 kommentar:

  1. Så kul att du fått igång en produktion av något sådant!Hyllan är verkligen jättefin. Ha en skön helg!

    SvaraRadera