söndag 24 april 2011

Ny arbetsplats i köket

Äntligen har jag fått till min nya arbetsplats!
Köpte för en tid tillbaks en chiffonjé/skatoll som var malt i blått! Jag såg direkt att den ville bli mycket fin vitmålad! Så jag "slog till" och köpte den!
Jag är sååå nöjd över resultatet, men det tog sin tid...och grannarna fick utstå en del slip ljud...

Den var målad i blått både på utsidan och insidan.




Har så smått börjat att få till det lite runt om kring, det är ju trevligt att man har något fint att titta på när man sitter å jobbar vid datorn. Hittade denna "angeläget" i en låda, och den passade bra ovanpå några gamla Biblar!









Skall visa er ett till inlägg när jag har chiffonjén stängd för den är mycket fin då också! Fast den skall vara öppen för det mesta, för tanken är att jag snabbt och lett kan sätta mej å jobba, utan att först tänka på vart....

Som ni har sett så har jag inte varit så aktiv på bloggen sista veckan, har inte hunnit med!

Ha en underbar dag i morgon, för många av oss en extra ledig dag! Gott!

Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar