måndag 21 mars 2011

Kudderna i köks sofaen

Nu är det vite kuddar i köks sofaen! Å va jag gillar det! Hade faktiskt svarte en period i vinter...de var iallafall från Nyblom o Kollén....Så det kan inte ha varit sååå farligt som det låter...


...men nu är det vita kuddar sydda av gamla lakan med spets, och några har fått innerkudder av rosa tyg! Har börjat gilla rosa, min mamma har alltid gillat det, så det kommer nog från henne!



Gillar min kökssoffa skarpt! Vi köpte den innan vi gifte oss för nestan 18 år sedan, oj va tiden går....
Har bara grundmålat den, men en vacker dag så skall jag måla den klar, men den kan stå i 18 år till om så är....




Det var allt för i dag! Ha en fortsatt fin kväll, och morgondag!!

5 kommentarer:

  1. Hei og takk for koslig kommentar hos meg, og for at du vil følge meg videre. Det setter jeg stor pris på. :-D

    Så fin slagbenk du har, med nydelige puter i. :-)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvaraRadera
  2. Så mange fine puter du har i benken på kjøkkenet ditt.
    Du har en nydelig blogg med massevis av flotte saker og ting.
    Koselig å se bilder fra hjemmet til foreldrene dine også :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvaraRadera
  3. Nydelige puter, deilig med lyse farger nå som våren er kommet!

    Klem Lene

    SvaraRadera
  4. Så bedårande söta kuddar! De är superfina :) Det är verkligen ljust och vackert.

    SvaraRadera
  5. så vakkert Irene.
    skjønne puter du har laget, elsker de lyse,
    jeg er stadig innom her, men ikke bestandig jeg legger igjen en hilsen,må bare skjerpe meg..
    ønsker deg en vakker kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera