torsdag 2 december 2010

Min fantastiske söster!

Jeg er så heldig å ha en söster som kan allt inom håndarbeid!
Har sååå  mye fint hun har laget! Blant annet så har jeg flere av disse englene som kommer fram till jul.
Hardangersöm engler, og de henger i stuevinduet!


I ett annet vindu i stuen henger det heklede snökrystaller i ulike modeller. Sa en gang att jeg önsket meg noen till å henge i vinduet, og vips så lå de i en pakke i posten!
Og det har ikke hendt bare en gang! Så er det å ha en flink storesöster!


Snökristaller inne...ja ja, som om det ikke rekte med de som er ute...Tenk att ingen snökristaller er like!
Helt fantastiskt!
God kveld till alle dere der ute!

Klem Irene

3 kommentarer:

  1. Så vakkert! Hardangersøm engelen var utrolig flott, og de snøkrystallene skulle jeg gjerne hatt oppskrift på - kjempefint ble det i vintervinduet...
    Hilde

    SvaraRadera
  2. Nydelig, hun er kjempeflink og må jo være verdens mest tålmodige som orker pirke med slike tidkrevende sysler!
    Jeg har et par rosa og hvite raggsokker som jeg er kjempeglad i, de har hun strikket. Skulle gjerne bestilt flere av henne i lyegrått og hvitt, vet du om hun tar imot bestilling?

    Klem Lene

    SvaraRadera
  3. Noe så nydelig!!!
    Alle sammen er bare HELT utrolig flotte, slike skulle jeg absolutt ha hatt i mine vinduer :o)
    Du er heldig Irene!
    Jeg har vørt på stranden idag i Marbella, ikke noe jul her borte! Hjemme til frost og snø på søndag!
    Klem, Anne:)

    SvaraRadera