onsdag 15 september 2010

Virkade "påser"

Om några dagar så skall jag träffa en god kompis, och i den anledning så håller jag på att virka ett par "påsar" som min kompis skall få!
De är väldigt användbara, kan hängas på en krok, eller bara stå på en bänk med något i! Jag har en hängande med värme/te-ljus i på badrummet. Provar att ha ett tänt ljus där nu på vintern, gärna med doft!
De är mycket enkla att virka, men det tar bara lite tid! Men ett par kvällar framför tv´n så är det klart...

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll, jag skall sätta i gång med att baka för dotterns 16 års dag i morgon!

Kram


4 kommentarer:

  1. Nice! För mig skulle detta veckor att virka så fina påsar...Hälsa och gratta Olivia, suck vad dom blir stora våra tjejer:) Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Herlige heklakurver (poser) :o)
    Veldig anvendelig til mye forskjellige saker!
    Klem, Anne:)

    SvaraRadera
  3. Oj så fine ;o) Nydelige. Nå tenker jeg din kompis blir kjempeglad. Det er fint å tenne lys nå i høstmørket ;o) Ha en flott høst min venn.
    Klem fra Gro :o)

    SvaraRadera
  4. Nydelige poser!
    Gratulere med dagen til datter'n idag!!!
    Klem Lene

    SvaraRadera