lördag 14 augusti 2010

Akk var de mine....

Ja èn så länge är de mine, men inte så länge till!
Det är nämligen en god vän som har beställt dessa stolar som jag har renoverat! (Om jag vill ha mina egna, så är det ju bara att köpa fler "fula" gamla rokoko stolar och ge de ett nytt liv!)
Som ni ser så står stolen mitt på köksbordet, håller på med att fästa stiftarna så linne tyget sitter snyggt!





Med dålig bildkvalité, och tvätten på tork utanför fönstret.. så var jag bara tvungen att se hur de blev med sådana stolar vid mitt bord. Tror nästan jag skall hitta några till mej också!
Hon som skall ha stolarna, har redan fått två stycken, så på måndag måste jag ut å hitta samma kantband som de hon har! Här under ser ni kantbandet som skall på!


Då är det bara att önska er alla en underbar söndag i morgon!

4 kommentarer:

  1. Pene og klassiske stoler! Synes disse rokokkostolene blir så fine med en gang de får en litt lysere finnish. Pent med linstoff :)Skulle ønske jeg var like flink til å trekkeom møber! Klem Vilde

    SvaraRadera
  2. Kjempe fine ble de, flink du ;o)
    Elsker rokoko stoler.
    Ha en fin dag :o)

    SvaraRadera
  3. Kjempe flott ble de:0)
    Klem

    SvaraRadera
  4. Fy fadern va fina de blev! Bra jobbat, Klem Anna

    SvaraRadera