lördag 9 januari 2010

Så her ser min lördag ut...

Mitt stuebord har forvandlats till ett renoveringsbord..
Det er alldeles for kallt å stå i garaget å jobbe, selvom jeg kan sette på litt varme , så hjelper det ikke i -15 grader....
Så i dag står jeg inne! Fick så veldig lyst till å gjöre noe med mitt lager av gamle möbler, som bare står å venter på meg!

Her en liten krakk,som skall få ett lager till med vit farge, to rokokkostoler som også skall bli vite,og en liten tallerkenhylle.
Har tatt av gammelt stoff, og jeg var ute i dag på morningen og kjöpe lyst lin stoff, som både stolene og krakken skall få!

Kommer tilbake med nye bilder når det er klart!
Ha en fin lördag venner!

5 kommentarer:

  1. Hvis du skal selge de stolene, vil jeg kjøpe dem!
    Hvite rokokko med lin, det er fantastisk fint!

    Skulle bodd litt nærmere, hadde trengt litt av din energi idag....


    Klem Lenemora

    SvaraRadera
  2. Så herlig prosjekt da... spennende å se når du er ferdig..

    ha en fin lørdag

    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  3. Hei.Her skal jeg følge med.Har også en rokokkostol som jeg skal pusse opp.Lykke til og fortsatt god helg.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så spännande blogg jag hittade här, skall bli kul att se fortsättningen av möbelmålningen.
    Kvällskram Åsa

    SvaraRadera
  5. Gamla möbler är härliga! Det är kul att renovera dem. Ser fram emot resultatet! Må så gott! / Anna

    SvaraRadera