söndag 31 januari 2010

Min pappa

Her er min pappa, verdens beste pappa!
Han er hobbysnekker, och kan nok få till det meste! For noen år siden begynte han å snekkre vogger till barnebarn, nabobarn, venners barnbarn, julemesser og jeg vet ikke va!
Han sier att han bare skal gå ut i garagen, og mamma begynner å lure på om han i hele tatt har tenkt till å komme inn igjen, men etter en stund kommer han inn med noe han har laget!



Her står han med en vogge, såååå fin og veldig nöyaktig gjort, med fine detaljer. Tok ikke så mange bilder når jeg var der, men dere kan se att det er ikke noe "hastverk" han holder på med!
Min mamma som jeg har skrivit om för, hun har sydd pute og dynetrekk til alla vogger ! Alle som ser disse voggene har plutselig behov av en.....,selom man verken har barn eller barnebarn.....Det er bare koselig å ha en stående i ett rom!
Ja, de er spreke begge to till å väre födt 1928 og 1937.....

Ha en fin söndag venner!


12 kommentarer:

  1. Hej Irene
    Gud vad duktig han är din pappa. Och mamma med förstås som syr alla täcken och kuddar.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. hei Irene.
    så flinke foreldre du har.
    nydelig vugge å herlig sengesett.
    ta godt vare på dem,godt dere har hverandre,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Hei! Har sendt deg en mail :)

    SvaraRadera
  4. Så utrolig kjekt å få beholde sine foreldre friske og raske.. og at de har en hobby de liker tror jeg holder de i vigør... kjempefin vugge din far har laget... det må du bare fortelle han.. Min pappa har også laget vugge til oss.. jeg har brukt den til alle mine barn..han ahr laget kister til alle som de får når de flytter ut fra barndomshjemmet...

    ha en fin kveld...

    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  5. Vilket hantverk, både vaggan och lakanen. Härligt att det finns människor som kan hantverk.
    Ha en bra kväll.
    Kram Pella

    SvaraRadera
  6. Hejsan...sååå gulligt...och jag skulle nog vilja ha en ja med..kanske inte te barnbarna ..för de är killar som INTE leker med dockor..näää en sporttokig och en traktor/bilar...hihi..mej ja skulle nog kunna ha en till pynt:)..pigga föräldrar är skönt att det är ..mina är oxå ganska lite hjärteproblem men annars så..man får glädjas så länge som det är så... kram..Pia

    SvaraRadera
  7. Vilket hantverk! Tänk vilka lyckliga barn som får leka med de där...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  8. det syns ju var du fått dina gener ifrån...:)
    Kram/ Gittan

    SvaraRadera
  9. Vad duktiga foraldrar du har!!!Det ar guld vart!!!

    SvaraRadera
  10. Fantastisk pent arbeide!!
    Så flott at dine foreldre har noe de gleder seg over å holde på med:o)
    Da har de et godt liv!
    Klem, Anne:)

    SvaraRadera
  11. Ååh, så hyggelig å se pappa'n din på bildet. Han ser jo lik ut som han alltid har gjort. Ja, han holder seg sannelig godt!

    Vuggen var aldeles nydelig, og med fin pute og dynetrekk oppi! Det er tydelig hvor du har talentene dine fra.

    Hils så mye til dem begge fra oss.

    Klem fra Lise:-)

    SvaraRadera
  12. Hei Irene, så fint bilde av pappan din, han er en god mann, det var veldig koselig å se bilde av ham igjen - nevenyttig er han jo også som du sier! Flott vugge med innhold...

    Klem Lenemora

    SvaraRadera