måndag 30 november 2009

Julkalender

Det blev en "liten" julkalender i allafall....

Barnen, nej jeg mener ungdommerna i huset, har nog inte förventat sig detta....De är lite för stora för julkalender,men det är ju så trevligt å se på, så imorgen när de vaknar blir det stora ögon.....
Jag har helt enkelt gjort strutar av gammelt notpapper og har bakplåtspapper i, fyllt med godis...De är to som skall dela på det så det blir lagom med en strut varannan dag!

Jag hängde de på en vägg i hallen på väg inn mot stuen/vardagsrummet. Håppas inte de ramler ner i natt.....Har teipet godt fast överst, och la över en vit duk,ett litet hjerte og noen grankvister som skulle täcka teipen.
Åååååå dette er bare såååå koselig å gjöre, og å se på. Jeg elsker virkelig denne förjulstiden!
Ha en fin 1. December!


8 kommentarer:

  1. Så koselig julekalender du har laget! Kalender blir man aldri for stor for:-)

    Klem

    SvaraRadera
  2. Et vakkert år skal jeg lage så fin advents kalendar til ungene mine- men hvert år havner vi på sånn kjøpt advents kalendar- men et år.....et år skal det være noe så fint som du har sett sammen!! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. åå så fin kalender du har laget.
    koselig med sånt.
    min minste er å stor nå,så vi har kjøpt en flaks kalender til henne,
    å hver advent søndag vaner det en litt større gave,søndag fikk hun jule pysj,å var veldig fornøyd.
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Åhh så vakker julekalender!
    Fikk lyst på gotteri nå, jeg....
    Jeg har også laget kalendere igår, skal blogge om det litt senere, men de er ikke så vakre og nostalgiske som din!

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera
  5. Så vakkert... kan tenke meg ungdommene blir kjempeglad ...

    Ha en fi9n dga..

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  6. Vad fin kalender du gjort!!!Man blir aldrig for gammal for att gladjas at en!!!

    SvaraRadera
  7. så vackert du gjort det og vilken fin adventkalender:O)
    fant deg nu så jeg legger meg som fölger så jeg ikke går glipp av noe...hehe;O)
    kram bella

    SvaraRadera
  8. Vilken fin kalender!
    Tack för din hälsning hos mig!

    SvaraRadera