måndag 10 augusti 2009

Jeg har fått dilla!

Har lenge hatt lyst til å sy noen hjerter i enkel patchwork teknik. Ser de i alle butikker som har den sortens innredning som jeg liker, og tenker hver gang att."Nei de köper jeg ikke, jeg kan jo sy de selv."Men så blir det liksom aldrig av...Tills jeg i går bare begynte... Det er så super göy!!
Jeg har faktisk tatt litt ideer fra en god veninne som har bloggen lenemorasverden.Hennes mamma er fantastisk flink till å sy,så jeg får gi litt av ären till Lise som hun heter.


Og i går når jeg hadde lagt meg kom en sang fram i mitt hode som ikke vill gå derifra...Kan väre litt slitsomt....
Så jeg skall ikke synge den her på bloggen, men teksten kommer här:

"Gjör noen glad!
Ja skynd deg gjör det nå i dag!
Det er så mye du kan gjöre hvis du vil.
Og når du gjör det kan du si, Jeg blir så glad når jeg får gi,
det störste er å gjöre andre mennesker glad!"

Så derfor gir jeg bort ett hjerte til deg om du vill ha!
Send meg bare et lite mail med din adresse...
Min mail:irenesletteberg@gmail.com

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Åhh du er vel snill, Irene!
    De hjertene var jo bare skjønne!

    Du er kjempeflink, synes jeg. Også har du den tålmodigheten til å sitte med sånt som jeg ikke har.....

    Gleder meg til vi snart skal møtes!!!

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera