söndag 30 augusti 2009

Åååååå jag har varit på hotell denna weekenden! Det har varit fantastisk! Och inte vilket hotell
som hälst.....men Holmenkollen park hotell i Oslo. Var med en mycket god vän och hennes goa mamma! Vi hade det mycket trevligt!


Utsikten över Oslo och Oslofjorden er fantastisk. Bildene er tagna ifrån hotellets inngång.
Deler av hotellet dateres tilbake til 1894 og nasjonalromantikken. Dette gjenspeiles gjennom kunst og utsmykninger. En rik arv flettes inn i moderne og nødvendige fasiliteter.

Dette hotellet kan anbefales, allt var bara mycket bra, underbara sänger, lyxiga badrum, trevlig personal, en frukost jag aldrig beskådat och mycket mera. Min veninna klagade bara över en ting, och det var att det inte fanns röd lök till hennes leverpastej smörgås.....:)

3 kommentarer:

  1. Hei Irene!

    Takk for en kjempefin og hyggelig helg i Oslo.

    Hilsen fra Lise.

    SvaraRadera
  2. Trevligt att kunna se lite nytt!!!!
    Skicka mig din adress sa skickar jag en liten present!Ha en bra kvall!!!

    SvaraRadera
  3. Et fantastisk hotell med nyyydelig mat for ikke å snakke om utsikten!
    Dit vil jeg reise igjen!

    Du er ei herlig dame, Irene!

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera